Onze Webshop Support Pakketten

Met over 5 jaar aan ervaring van het maken van websites en apps, kent Zedrox elk probleem die je tegen kan komen in deze moderne digitale wereld. Omdat wij de uitdagingen waar bedrijven tegenaan lopen van dichtbij hebben gevolgd, hebben wij flexibele websitesupport en onderhoudspakketten samengesteld om uw website soepel te laten draaien. Onze ondersteuningspakketten voor webwinkels bieden duurzame oplossingen, zodat u zich kunt richten op de groei van uw bedrijf in plaats van u zorgen te maken over uw website. De technici in ons team zijn opgeleid en ervaren. Vertrouw ons, en wij zorgen voor een winstgevende en efficiënte online business voor u.

  • Wat zit
    inbegrepen?

  • Ontwikkelingssite instellen We maken een exacte replica van uw live site op onze ontwikkelserver. Hier voeren we al het werk uit, zodat we het door ons interne QA-proces kunnen leiden en u de kans geven om de wijzigingen te beoordelen en goed te keuren voordat we ze live implementeren.
  • Account Manager Uw Account Manager is de katalysator die ervoor zorgt dat dingen gebeuren. Ze zijn bereikbaar via telefoon, e-mail, Basecamp en Skype, houden het werk op schema en houden contact met u over feedback, suggesties en nieuwe vereisten voor uw website.
  • Platformversie-updates Als je site is gebouwd op een Open Source-platform zoals Magento, Prestashop, WooCommerce of WordPress, dan is het belangrijk om de platformversie up-to-date te houden met officiële patches. Deze update werkt niet alleen de kernbestanden bij om bekende bugs op te lossen en het systeem te optimaliseren, maar er worden ook beveiligingspatches meegeleverd om de persoonlijke gegevens van u en uw klanten te beschermen. Sites worden binnen een maand na elke release bijgewerkt naar de meest recente platformversie.
  • Moduleversie-updates Uw site gebruikt vrijwel zeker verschillende modules van derden (ook bekend als plug-ins of extensies) om verschillende functies uit te voeren. Deze modules moeten up-to-date worden gehouden in overeenstemming met uw platformversie, om de veiligheid niet in gevaar te brengen of conflicten met andere modules te veroorzaken. Soms kan het nodig zijn dat we rechtstreeks contact opnemen met de ontwikkelaar van de module, of we raden u aan een alternatieve module te gebruiken die beter wordt ondersteund.
  • Bugfixes en wijzigingsverzoeken Binnen je abonnement heb je een vast aantal maandelijkse ontwikkelingsuren die je kunt gebruiken, zoals je wilt, inclusief voor ontwerpaanpassingen, module-installaties en bugfixes. Uw accountmanager kan ook suggesties doen voor verbeteringen op basis van aanbevelingen van ons team.
  • Kritieke reactietijd voor verzoeken* Van tijd tot tijd kunt u een dringend probleem hebben met uw site: betalingsgateways of essentiële modules falen, de site gaat volledig uit de lucht of tekenen van een kwaadwillende aanval. Binnen het door u gekozen pakket bieden we een gegarandeerde responstijd om het probleem te onderzoeken en op te lossen.
  • Beveiliging scannen We werken samen met een toonaangevende leverancier van cyberbeveiliging om uw site doorlopend te scannen op kwetsbaarheden en aanbevelingen te doen ter bescherming tegen kwaadaardige activiteiten. U ontvangt de details van elke scan in uw maandelijkse rapport.
  • Maandelijkse snelheidsoptimalisatie Websites kunnen in de loop van de tijd traag worden, wat nadelig is voor de gebruikerservaring, het conversiepercentage en de organische zoekresultaten. We gebruiken tools van derden om de prestaties van uw site elke maand te beoordelen en implementeren de aanbevelingen om ervoor te zorgen dat deze optimaal blijft presteren op mobiel en desktop.
  • Maandelijkse SEO-gezondheidscheck Onze SEO Manager zal een deskundig oog over uw website leiden en een verscheidenheid aan tools van derden gebruiken om de SEO-prestaties te controleren. In uw maandelijkse rapport ontvangt u een overzicht van de aanbevelingen om ervoor te zorgen dat potentiële klanten uw site vinden.
  • Maandelijkse betalingsgatewaycontroles We voeren testbetalingen uit via de betalingsgateway(s) van uw site en controleren of ze naar behoren werken.
  • Maandelijkse core flow & proces checks We controleren alle andere kritieke functies op uw site, zowel frontend als backend, zoals inloggen, registratie, e-mails met orderbevestiging, geplande crons, ERP en voorraadfeeds.
  • Documentatie van maatwerk Wanneer we een site erven die is gebouwd door of waaraan is gewerkt door een andere ontwikkelaar, is het vrij gebruikelijk om te ontdekken dat deze is aangepast met op maat gemaakte code, vaak zonder enige bijbehorende documentatie. In dergelijke gevallen nemen we de tijd om het te bestuderen en onze eigen documentatie te schrijven. Dit stelt ons in staat om de exacte functies en onderlinge afhankelijkheden met de rest van de site te begrijpen, zodat eventuele toekomstige problemen snel en efficiënt kunnen worden opgelost. Als we zelf een aangepaste code maken als onderdeel van uw gouden pakket, zullen we documentatie schrijven om deze te vergezellen.
  • Maandelijkse concurrentieanalyse Vanaf maand één evalueert uw accountmanager de websites van uw drie voorgestelde concurrenten. Dit omvat rapporten over het ontwerp en de functie van de sites, focus op productlijnen, verkopen en kortingen, omnichannel-verkopen en andere marketingactiviteiten. Elke maand zullen ze die concurrenten opnieuw bezoeken en eventuele wijzigingen van de vorige maand benadrukken, en aanbevelingen doen om ervoor te zorgen dat uw bedrijf voorop blijft lopen.
  • Meerwerk gefactureerd op** Af en toe wil je misschien een groter project ondernemen dat buiten de reikwijdte van onze ondersteuningsabonnementen valt, zoals een ontwerpvernieuwing of het bouwen van een aangepaste module. In dergelijke gevallen profiteert u van een goedkoper standaard ontwikkeltarief in overeenstemming met uw pakketniveau. Deze tarieven dekken uw hele account en niet slechts één website, dus als u een geheel nieuwe site of app nodig heeft, bespaart u aanzienlijk op de kosten.
  • Maandelijks rapport Elke maand ontvang je een rapport met details over het werk dat op je site is uitgevoerd, samen met een selectie van aanbevelingen van ons team op basis van inzichten van tools van derden en gevestigde best practices. Dit rapport wordt afgetekend door uw Developer, Development Team Lead en Account Manager.
  • Maandelijkse abonnementskosten**

Wilt u ons recente werk zien?

We hebben een uitstekende reputatie voor het leveren van een groot aantal succesvolle eCommerce winkels. Voor meer informatie verzoeken wij u om onze portfolio te bekijken of contact met ons op te nemen.

Agoragreek

Agora, opgericht in 2012, is de eerste in Schotland

Lees verder
De Oude Tijd

Sigarenwinkel De Oude Tijd is al meer dan 85 jaar een

Lees verder
Mazeix

Met een collectie van de beste internationale merken

Lees verder
Furniture4yourhome

Met een fantastisch assortiment van het allerbeste dennen hout

Lees verder
Glasboertje

De eerste online webshop in Nederland die glasproducten

Lees verder
Scalenbeak

Scale N Beak is gespecialiseerd in accessoires voor

Lees verder
Ryanthomas

Lees verder

Veelgesteldevragen

Wat is website support en onderhoud?

Website ontwikkeling support en onderhoud is een proces van monitoring, controle en testen van een lopende website voor functionaliteitsproblemen en glitches. Een Webshop supportspecialist wordt toegewezen om de website bijgewerkt en geoptimaliseerd te houden om gebruikers een soepele ervaring te bieden. Het proces omvat elk aspect van het onderhoud van een website, inclusief visualisatie, prestaties, veiligheid, bruikbaarheid, data en communicatie.

Kan ik kans maken op Zedrox support- en onderhoudsdiensten zonder dat ik een supportpakket met abonnement heb?

Ja, dat kan. Maar we moeten u wel vertellen dat Zedrox klanten met een website en app ondersteuningspakket abonnement altijd voorrang geeft boven klanten die geen abonnement hebben afgesloten. Als u geen abonnement heeft, worden eventuele support- of onderhoudswerkzaamheden in rekening gebracht tegen een standaardtarief van Є45 per manuur.

Mag ik mijn abonnement upgraden als het eenmaal is ingegaan?

Ja, u kunt uw abonnement upgraden met een opzegtermijn van een maand.

Kan ik mijn abonnement downgraden als het eenmaal is ingegaan?

Ja, u kunt uw abonnement downgraden met een opzegtermijn van één maand na een contractperiode van ten minste 12 maanden.

Ik heb meerdere websites die continue ondersteuningsoplossingen nodig hebben. Moet ik voor elke website een speciaal ondersteuningspakket nemen?

Als uw site een multistore-functionaliteit heeft, is één ondersteuningspakket voldoende. Als uw websites echter gescheiden zijn, is voor elke website een speciaal ondersteuningspakket nodig. Ons team kan het meest voordelige pakket voor uw bedrijf samenstellen. Neem daarvoor contact op met onze consultant.

Kan ik een transparante aanpak verwachten? Ik wil weten wat de ontwikkelaar precies op mijn website heeft gerepareerd.

Zedrox volgt een 100% transparante workflow aanpak. We zullen professionele projectmanagement tools opzetten zoals Teamwork, Basecamp, Trello, of Skype. Deze tools zullen u helpen om te communiceren met de expert die aan uw website werkt, zodat u het probleem kan begrijpen en het proces dat ze volgen om het op te lossen kan zien.

Wat onze klanten zeggen