Doorlopende ondersteuning

Zedrox biedt aantrekkelijke ondersteuning en onderhoudsoplossingen om aan uw zakelijke behoeften te voldoen. Onze experts houden voortdurend toezicht op onze website om te zorgen voor stabiliteit, veiligheid en werking. Of het nu admin beheer, technisch advies, host-en serverconfiguratie, externe samenwerking of web / mobiele apps verbetering zijn, we zijn altijd beschikbaar om op te treden aan uw zakelijke vereisten en behoeften.

Virtuele assistentie

Virtuele assistentie

Geef uw online publiek volledige zorg en ondersteuning. Wij bieden een complete oplossing voor klantenondersteuning, website beheer, projectbeheer en onderzoek & analys

Bugfixing en Patch Release

Bugfixing en Patch Release

Onze experts helpen u om uw web- en mobiele applicatie actueel en veilig te houden tegen spams, hackaanvallen of andere kwetsbaarheden door bugs te repareren en patches tijdig uit te geven.

Code Optimalisatie

Code Optimalisatie

Onze programmeer experts optimaliseren de codes van uw web- en mobiele apps om ervoor te zorgen dat deze minder geheugen verbruikt, sneller werkt en altijd de beste prestatie biedt.

Versie-upgrades

Versie-upgrades

We zorgen ervoor dat uw product optimaal werkt met de juiste upgrades. Of het nu gaat om software van derden of om firmware, we zullen deze upgraden naar de nieuwste versie voor een beter prestatie.

Veranderingen in UI/ UX

Veranderingen in UI/ UX

Geef uw online bedrijf een persoonlijke kijk met onze UI/ UX oplossingen. We leveren complete oplossingen om uw site en applicaties aan te passen voor een betere aantrekkingskracht en een boeiende ervaring.

Verbeterde beveiliging

Verbeterde beveiliging

Geef uw website en applicatie een intacte omgeving met onze beveiligingsverbeteringsoplossingen. Onze experts integreren sterke codering voor veilige en beveiligde operaties.

Het huurplan past bij u

Model toegewijde ontwikkelaars

Als uw ontwikkelingsproject voortdurend wijzigingen vereist of als u een toepassing creëert op basis van feedback van gebruikers, dan is het model met toegewijde ontwikkelaars de juiste keuze. Bij dit model staan de ontwikkelaars direct onder uw leiding en werken ze uitsluitend aan uw project.

Read More

Blokuren model

Het is ons rollend contract per uur. U kunt ontwikkelaars inhuren voor 50, 75, of 100 uur of meer en uw project direct onder uw leiding laten uitvoeren. U kunt opwaarderen voor meer uren wanneer de aangeschafte uren worden verbruikt met uw toegewezen taak en activiteiten.

Read More

Heeft u een project dat u wilt bespreken?

Neem contact op en maak van uw bedrijfsidee een succesvol project.

HUUR EEN EXPERT

Wilt u ons recente werk zien?

We hebben een uitstekende reputatie voor het leveren van een groot aantal succesvolle eCommerce winkels. Voor meer informatie verzoeken wij u om onze portfolio te bekijken of contact met ons op te nemen.

Agoragreek

Agora, opgericht in 2012, is de eerste in Schotland

Lees verder
De Oude Tijd

Sigarenwinkel De Oude Tijd is al meer dan 85 jaar een

Lees verder
Mazeix

Met een collectie van de beste internationale merken

Lees verder
Furniture4yourhome

Met een fantastisch assortiment van het allerbeste dennen hout

Lees verder
Glasboertje

De eerste online webshop in Nederland die glasproducten

Lees verder
Scalenbeak

Scale N Beak is gespecialiseerd in accessoires voor

Lees verder
Ryanthomas

Lees verder

Wilt u ons recente werk zien?

We hebben een uitstekende reputatie voor het leveren van een groot aantal succesvolle eCommerce winkels. Voor meer informatie verzoeken wij u om onze portfolio te bekijken of contact met ons op te nemen.

Veelgesteldevragen

Wat is website support en onderhoud?

Website ontwikkeling support en onderhoud is een proces van monitoring, controle en testen van een lopende website voor functionaliteitsproblemen en glitches. Een Webshop supportspecialist wordt toegewezen om de website bijgewerkt en geoptimaliseerd te houden om gebruikers een soepele ervaring te bieden. Het proces omvat elk aspect van het onderhoud van een website, inclusief visualisatie, prestaties, veiligheid, bruikbaarheid, data en communicatie.

Kan ik kans maken op Zedrox support- en onderhoudsdiensten zonder dat ik een supportpakket met abonnement heb?

Ja, dat kan. Maar we moeten u wel vertellen dat Zedrox klanten met een website en app ondersteuningspakket abonnement altijd voorrang geeft boven klanten die geen abonnement hebben afgesloten. Als u geen abonnement heeft, worden eventuele support- of onderhoudswerkzaamheden in rekening gebracht tegen een standaardtarief van Є45 per manuur.

Mag ik mijn abonnement upgraden als het eenmaal is ingegaan?

Ja, u kunt uw abonnement upgraden met een opzegtermijn van een maand.

Kan ik mijn abonnement downgraden als het eenmaal is ingegaan?

Ja, u kunt uw abonnement downgraden met een opzegtermijn van één maand na een contractperiode van ten minste 12 maanden.

Ik heb meerdere websites die continue ondersteuningsoplossingen nodig hebben. Moet ik voor elke website een speciaal ondersteuningspakket nemen?

Als uw site een multistore-functionaliteit heeft, is één ondersteuningspakket voldoende. Als uw websites echter gescheiden zijn, is voor elke website een speciaal ondersteuningspakket nodig. Ons team kan het meest voordelige pakket voor uw bedrijf samenstellen. Neem daarvoor contact op met onze consultant.

Kan ik een transparante aanpak verwachten? Ik wil weten wat de ontwikkelaar precies op mijn website heeft gerepareerd.

Zedrox volgt een 100% transparante workflow aanpak. We zullen professionele projectmanagement tools opzetten zoals Teamwork, Basecamp, Trello, of Skype. Deze tools zullen u helpen om te communiceren met de expert die aan uw website werkt, zodat u het probleem kan begrijpen en het proces dat ze volgen om het op te lossen kan zien.

Onze nieuwste blog

Een exclusieve opslagplek voor de nieuwste eCommerce content, inclusief trends, nieuws, artikelen, inzichten en nog veel meer.

Wat onze klanten zeggen